BOKA FESTLOKAL, FRÅGOR OCH SVAR

DET FINSTILTA
När får vi tillgång till lokalen?  
14.00.
Hur många gäster kan vi bjuda?  
Max 95.
Vad ingår i form av porslin, bestick och glas?  
Hela vårt basutbud ingår, vill man ha special tillkommer extra kostnad.
Finns det tillgång till dukar och linne servetter?  
Ja, de kan hyras av oss för 150kr/duk 17kr/servett, dukning och vikning ingår då i kostnaden.
Vad kostar lokalen?  
14.000kr ink personal och städ.
Betalar vi deposition?
Ja, ni betalar lokalhyran 2 månader innan festen, då bokningen blir bindande.
Ingår serverings personal?
Ja.
Hur länge får vi ha lokalen?
till 01.00.
Vem städar?
Det ingår i hyran.

ALLT OM FESTEN
Var kan vi ha dansgolvet?
Dansgolvet kan vara i ett av hörnen av lokalen som har ett trappsteg upp.
Kan vi ha öppen bar, vi betalar, vad kostar det?
Det kan ni, vi tar 125kr för en 4cl drink ur bassortimentet, vin debiteras per flaska från 425kr och uppåt, öl 75kr.
Kan vi ha betalbar, gästerna betalar själva?
Ja absolut, samma priser.
Hur länge får vi spela musik?
Till 01.00.
Vem plockar undan möbler för dans?
Det gör vi.
Kommer det finnas bord kvar för de gäster som inte vill dansa? Ja det gör det, det beror ju oxå på om det är ett stort eller litet sällskap, men vi löser det efter ert önskemål.
Har lokalen möjlighet till livemusik?
Ja absolut, det finns en liten scen för ändamålet, vi har kontakter om ni vill ha hjälp att boka.
Finns pr-system?
Nej, det får ni boka om ni vill ha det.

BRÖLLOPSMIDDAGEN
Hur ser menyn ut?
Kika på festvåningsmenyerna.
Kan vi skapa vår egen meny?
Det går, men vårt kök är något begränsat, så vi pratar ihop oss och gör allt för att tillgodose era önskemål.
Vilka viner kan vi välja på?
Vi har satt ihop ett passande dryckespaket, men det går givetvis att få andra alternativ om så önskas. Vi kommer med förslag efter ert önskemål.
Hur arrangeras och dekoreras borden?
Om ni samarbetar med någon av våra florister så ser vi till att sköta det med dem. Om ni önskar ett DIY bröllop, så får ni decorera själva.,vi dukar upp, och ni fixar decor.
Vem fixar bordsplacering?
Tycker ni att det blir svårt att hinna med? Gör en bordskarta, så kan vi hjälpa till med utplacering av placeringskort mot en kostnad på 350kr.
Vem ställer i ordning lokalen inför festen?
Det gör vi, det ingår i hyran.